Elin ställer till det

Detta möts jag av på morgonen då jag spanar in förstasidan på dagens tidning:


Träden föll för Elin
Träd i tusental uppskattas ha fallit i norra delen
av Piteå kommun och västra delen av Älvsbyn
efter torsdagens oväder Elin.


Oj, oj. Jag ställer allt till det ibland alltså. (Kika här!)


Kalasreporter, dag tre. Dagen har ägnats åt vikingafajter och småstjärnorna. I afton blir det Winnerbäck. Solen skiner utanför kontorsfönstret och jag ska strax byta om till min prickiga kalasklänning. Som sagt, kanske ses vi i vimlet?

Kommentarer
Postat av: Marie

Lyxjobb!

Fast jag såg ju Lasse i förrgår så jag är inte så avundsjuk. Han var ju helt underbar, så klart.

2008-08-03 @ 10:07:30
URL: http://mariekexet.blogspot.com
Postat av: Karin

Ja. Själv fick jag se Kikki Danielsson i det värsta ösregnet Ugglans park i Strängnäs någonsin skådat. Kom hem för fyrtio minuter sedan. Jag är inte lika glad. Fast sen hade Kristina bakat paj så nu känns det bättre, hehe. Sambosyster = bra.

2008-08-04 @ 22:28:29
Postat av: Eva

Haha. Jag har just skrytit om att vi aldrig har storm i norra Sverige i min blogg. =)

2008-08-05 @ 09:14:47
URL: http://minblogg.evawallsten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0