Sweet Marie

Imorrn åker Marie till Bryssel. Drömpraktikplatsen har hon kammat hem, praktikplatsen som är klippt och skuren för tösabiten. Om bara några dagar sätter hon sina fötter på FN:s informationskontor i Bryssel och jag är säker på att det kommer gå alldeles alldeles utmärkt. Bryssel kommer att ta henne med storm, och hon kommer såklart att ta Bryssel med storm. Sån är hon, vår Marie, och jag är otroligt stolt över henne!

Och Marie, nu tänker jag inte deppa ner detta genom att skriva om hur tom hösten kommer att bli utan dig och hur mycket jag kommer att sakna dig (...för, det där vet du ju redan.) Istället vill jag önska dig ett stort LYCKA TILL på ditt äventyr! Du är grym tjejen!



Kommentarer
Postat av: Marie

Tack Gullunge!!! Kommer att sakna dig så mycket, så mycket! Men nu är jag här, i mitt nya hem, i min nya säng. Och det kommer att bli en bra höst, en alldeles fantastisk höst. PUSS

2008-08-30 @ 08:28:52
URL: http://mariekexet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0