Triss i premiärer

Jag försöker säkert fem gånger, men lyckas inte logga in på bloggen. Innan jag kommer på mig själv med att ha skrivit in jobbmejladressen och jobblösenordet istället. Hmm. Men det blir lätt så. När sommaren 2008 är synonymt med ordet jobb. Och senaste helgen: jobb i kvadrat. Lika bra, tänkte jag, att köra stenhårt sådär på slutspurten.

Förutom alla dessa kalasknäck hann jag klämma in två premiärer till måndagens tidning. Premiär nummer ett: Elin som recensent. Premiär nummer två: Elin som fotograf (Ja okej, bara en av bilderna som kom med, den sista... Resten skötte skickliga foto-Josefin allra bäst. Men ändå!). Nu sitter jag här och filar på ännu en premiär. Elin som krönikör. Premiärernas tid så här på sensommaren, javisst!


Lasse rockar loss


Elin som recensent


Södra hamnscenen by night.
Och kranen, som är otroligt ful men liksom ändå passar in så bra,
bara för att den alltid stått där... Varför vet jag egentligen inte. Svar, någon?



Och sist men inte minst: brudgänget, förstås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0