Fångat från personalfesten

Tog med Jeanna på personalfest med Kurirengänget, en kväll som började i Jimmys nya fina lya...

Andreas, Jon, Petra

Vissa ställde till med kräftkalas

André var lekledare och styrde upp lite ölspel


Något skeptisk till att samma regler skulle gälla för de vindrickande tjejerna,
som för de öldrickande pojkarna...


Fotograferna fångade såklart de bästa ögonblicken

Andreas går lös på kameran


André styrde upp goda Passoadrinkar åt törstiga flickor


Balkonghäng


Tosser är alltid redo


Hallfotande


Journalistik - eller poesi - på hög nivå:
"Vilken fantastisk matorgie när hon kom nykter med tårta"


Petra tyckte att Andreas behövde styra upp frillan

 
Tjejor på G


Magnus visade oss hur man bylineposerar



Mer bylinefotande


Åkte buss till Boden, där en taxi skulle vänta. Men ingen taxi kom. Vad göra?
Jo, ragga upp en raggarbil med trasiga dämpare som fick köra oss till Western Farm, såklart!


På Western Farm var det trångt och mysigt. Och galet.


Ja, på Western Farm måste man dansa på borden, så är det bara.
För på dansgolvet är det fullt.

Kommentarer
Postat av: petra

hihi kul kväll ;)

2008-08-14 @ 11:57:08
URL: http://petraisaksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag måste bara fråga dig var du har köpt din klänning elin? eller är det en kjol och linne? :) superfint i alla fall! :)

2008-08-14 @ 16:19:24
Postat av: Elin

Hej du anonyma som frågade om klänningen:) Den är köpt på H&M för någon månad sedan, så den borde finnas kvar!

2008-08-15 @ 15:14:07
URL: http://elinsusanna.blogg.se/
Postat av: jeannpo

Såg klänningen på HM Karlstad idag, åk dit vet jag. Haha! Och du, Elin, visst var min censur ok? Tänk om folk visste vad som finns i min lilla MacBook... du ar bast. poss.

2008-08-15 @ 15:37:57
URL: http://jeannaofvarmland.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, tack för svaret! :) den är verkligen galet fin så nu är det jag som springer till närmsta H&M - butik och införskaffar mig en! :)

2008-08-16 @ 01:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0