Logik. Och förvirring

Shoppingförbud. Har inte shoppat ett endaste klädesplagg på flera veckor. Hurra för mig, som klarat något sådant! Och hur firar jag det? Jo. Genom att gå och köpa mig en fantastisk klänning. Logiskt. Men just igår kändes det faktiskt som att en fantastisk klänning var just vad jag behövde.


Och så idag. Måndag. Går ut på promenad efter jobbet. Rensa tankarna, prata i telefon en stund. Så en bit in på promenaden märker jag att jag glömt min kjol hemma. Och alltså traskar runt i bara tights och jacka.

Det är förvirrat just nu.


Kommentarer
Postat av: jeanna

hahahahaha. det var det roligaste på länge. Ungefär som när jag tänkte gå ut på gymmet utan brallor. "Ehh... ska du inte ha några byxor?" undrade Micha och det var ju bara en jäkla tur att hon var med. Annars kanske jag hade blivit portad? hehe.

2008-12-04 @ 13:09:51
URL: http://jeannaofvarmland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0