Pusselbit efter pusselbit

En vecka har snart gått. En vecka som i början kändes som en evighet, som jag inte visste hur jag skulle ta mig igenom. Men på något vis har det gått, för idag är det torsdag. En dag i taget. Som har fyllts av värdefulla pusselbitar, som tillslut har blivit en vecka. Mitt i nyhetsflödet på webben, in med nyhet efter nyhet, skriva skriva, fyndiga rubriker och snygga puffar, och så lite glögg och lussebullar däremellan, givande samtal med nära och kära om kvällarna, och så fantastiska Cabaret  på Östgötateatern. Och nu är det torsdag, snart helg. Då väntar Luleåjul, via en snabbvisit hos fintösen i Stockholm. Och jag känner så smått, att jag fixar det här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du fixar det elin! man är alltid starkare än vad man tror. och jag finns här för dig. jag längtar tills vi ses! puss

2008-12-21 @ 10:03:08
Postat av: malin

den var från mig :)

2008-12-21 @ 10:04:01
URL: http://malinsliiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0