Dopparedagen

Dan före dan före... Nej. Trots att jag knappt hunnit med i svängarna, så är det faktiskt julafton idag. Och här sitter jag på redaktionen och skriver julreportage. Vi mumsar ur Alladinaskar och inifrån fotoavdelningen hörs "Hallelujah" på högsta volym, följt av "Fairytale of New York". Fönstrena är disiga av all frost, där utanför är det elva minusgrader och gnistrande vitt. Det är en fin julafton här i Luleå.

Sen även efter jul är det fullt upp:
Juldagen: en kär återförening med finaste Luleåtjejgänget, med förfest och utgång i bästa Luleåstil.
Annandagen: ännu en kär återförening, fast med gamla gymnasieklassen, då vi ska partajja precis sådär som bara före detta Led3b kan.
Lördagen: julfest och julklappsutdelning med störtsköna Kurirengänget.

God jul på er alla!


Kommentarer
Postat av: Madelene

Hejsan Elin! Hittade dig via Malins blogg!

Blev en blöt juldag för mig, haha! Hade ni roligt på magma? Jag har som för mig att det togs massa bilder, men vet inte vem som ägde kameran!?



Ha en fortsatt trevlig jul & nyår!:)

2008-12-28 @ 17:17:28
URL: http://mdln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0