Bildbylinepremiär

Idag fotade vi bildbylines. Mitt första riktiga bildbyline (...ja, förutom den där engångskrönikebilden i somras...) Hade ju övat så för denna stora stund under Kurirenfesten i somras:


Det är mycket att tänka på, berättade de erfarna. Seriös men inte arg, viktig men inte tillgjord, trevlig men inte för glad. Så när det nu var dags för första gången borde jag ju vara expert. Eller så inte. Fort som tusan gick det, "just ja Elin, du ska ta bylinebild idag", hippsvipps in i studion, "sätt dig där på pallen", "se allvarlig ut", klick, klick, "det blev bra", klick, och så var det över. Seriös, viktig och lagom trevlig? Nja. Snarare arg och rädd.

Kommentarer
Postat av: Kairn

haha, precis så gjorde de för oss också. första dagen tillochmed, fast jag och ylva ser mest luriga ut och inte så skärrade som vi egentligen var inuti. dessutom skrev de ut bilderna på A4 och hängde upp i entren! fast arg och rädd, det är nog bra det. åtminstone arg, då ser du seriös ut.

2008-12-03 @ 21:02:48
Postat av: jeannapanna

Haha, vad kul ;) att det är så mycket att tänka på alltså. Du blev säkert skitnygg, som alltid. Snyggo!

2008-12-04 @ 13:06:22
Postat av: Camilla

Ja, jäklar vad det gick undan med dessa fotobylines. Hoppas att vi hinner använda och se dem this time around! =)

2008-12-05 @ 19:24:52
Postat av: Eva

Hehe, enda gången jag behövde en var efter besöket i surströmmingsfabriken. Och den tog vi på plats, haha. Jag kunde inte ens försöka vara snygg i den munderingen. Men ändå grymt!

2008-12-15 @ 17:46:59
URL: http://minblogg.evawallsten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0