Imorse...

Imorse åkte Malin till Thailand.

l
l
V



Imorse åkte också Emma till Alperna.

l
l
V

Observera, hur bildlig och pedagogisk jag är!

Två helt skilda resor, till två helt fantastiska platser. Och, två resor som jag just nu är väldigt väldigt avundsjuk på. Men töser, hoppas ni får er varsit toppenäventyr nu! Det är ni värda, ja mer än värda.

Och jag ska faktiskt inte klaga, även om Norrköping för tillfället varken erbjuder turkost vatten eller kilometerlånga pister, så känns det riktigt bra att vara just här just nu. Ännu en härlig praktikvecka på Norrköpings Tidningar avslutad, en praktikvecka som fått mig att öppna upp ögonen för det här med webb. Som ju faktiskt visade sig vara riktigt jäkla skoj! Sen kan man ju undra varför jag inte har tänkt på det tidigare?! Jag gillar att skriva, jag gillar att pyssla med bilder, jag gillar att jobba effektivt, jag gillar när saker händer här och nu. Att kombinera allt detta, vilket ju är hela grejen med webben, kan ju inte bli annat än perfekt! Tror och hoppas att nästa vecka dessutom kommer bli ännu bättre, nu när jag blivit en smula varm i kläderna. 

Well, nu väntar fredagssushi och imorrn blir det julbord med NT-folket. Me like.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Mycket pedagogiskt =) Laddar för mig resa till thailand jag och den är om tre månader =(

Klart vi ska ha kul imorgon. Skitkul! Och nästa sommar för den delen ;)

kram

2008-12-05 @ 18:58:37
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: jeanna

Intressant att jag läste turkost som turk-ost. Finns det Thailand? tänkte jag. Ibland är det intressant att vara trög. Hoppas för övrigt att gårdagen var alldeles, alldeles underbar (särskilt maten, hehe). Kram, mitt snäcko.

2008-12-07 @ 12:08:09
URL: http://jeannaofvarmland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0