Är du klar att gå ner på stan? Jag är klar att gå ner på stan.

Idag sov jag till klockan ett. Sen köpte jag ett korallfärgat nagellack. Det var fint, tycker jag. Sen blev det kväll.

Förresten. Såhär glada var vi i lördags, då vi körde en premiärrunda på stan för att ta reda på vad Luleås uteliv har att erbjuda i dessa stundande sommartider. Hurra för strawberry daquiris på Malins soliga balkong, hurra för en grymt härlig invigning av Luleåsommaren 2008!



"Ner för backen, över torget
åh, jag älskar, älskar den här stan
rak i ryggen, drick champagnen
flanera över cykelvägen på sanningsdan
på sanningsdan"

Kommentarer
Postat av: Linda

Ojojoj, du har citerat Annika Norlin ser jag. Inte illa! Det där är ju en av de bästa låtarna på Säkert! skivan.

2008-06-12 @ 00:26:38
URL: http://lindie86.blogg.se/
Postat av: jeanna

åh, vilken fin lugg Lollo har!

2008-06-12 @ 10:49:07
URL: http://jeannaofvarmland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0