Introduktion: Elin-Camilla-sambolivet

Vi kastar oss ner i vår blommiga soffa. Guacemole, köttfärs och majs geggas ihop och trycks ner i ett ljummet bröd. Tacos. Vi pustar ut. Första veckan avklarad. Avklarad med glans, dessutom. Heja Norrköpings Tidningar! Högsta betyg så här långt. Glöggpremiär, papperslösa flyktingar, kolonilotter, miljöpartister, handikappade barn och vårdhundar är några av ämnena vi avverkat i veckan. Och det här var bara början, bli-varma-i-kläderna-veckan. Mer blir det, vill jag lova. KUL är det, vill jag lova.

Och Norrköping då? Lägenheten? Hur har vi det? Ja, det vill vi ju allra helst att ni ska ta reda på genom att komma hit och hälsa på oss, förstås. Men. Ett litet smakprov kan vi allt bjuda på. Varsågoda, en rundtur från en helt vanlig vardag i Elin-Camilla-sambolivet:



Vi börjar i köket, med lite härlig svennemat i form av fiskpinnar och pulvermos.


Voilá!


Camilla guidar oss vidare till vår favorithörna i köket: paradistapeten!


Så går vi vidare in i vardagsrummet, eller den del av
vardagsrummet som förvandlats till mitt sovrum,
som dessutom fungerar som mys- och spelhörna!


Så vidare till vardagsrummet, och den blommiga soffan!


Tillsist avslutar vi i Camillas sovrum,
som här skildras via den fantastiska
helkroppsspegeln/garderoben.



Så åter till den blommiga soffan, där kvällen fortsätter. Med varsin godispåse i handen. Fredagskväll, första veckan avklarad. En välförtjänt helg väntar...


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag älskar köket! Det måssye jag besöka. Mest det, men mer än mest er! Snart!

2008-11-08 @ 02:08:38
URL: http://louisek.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0