Fredagsfrisk

Det funkade! Jag är frisk! Nästan, åtminstone. Min dunderförkylning har tynat ut till en vanlig knappt märkbar höstsnuva. Plättar, glass och honungste måste vara världens bästa medicin. 

Dessutom kan jag, stolt som tusan, meddela att vårt exjobb är färdigt. Nästan, åtminstone. Lite fix här, lite arbetsrapport och delrapport där... Sen! Men, jag vet, inte ropa hej förrän... Så det där med att skriva om hur jäkla bra vi är och hur jäkla bra det blev, det sparar vi till lite senare.

Men helg är det, åtminstone. Det är i alla fall ett som är säkert.

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag måste se detta exjobb. Jag vill se allas exjobb! Funderar på att försöka smita in på seminarierna, hehe. Grattis till att du är frisk ;-)

2008-10-18 @ 11:34:12
URL: http://minblogg.evawallsten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0