Kvällen efter sista dagen

Det här var kvällen då jag skulle flyttpacka samt städa hela lägenheten. Istället blev det kvällen då jag sitter nedsjunken i soffan med tårarna rinnandes ner för kinderna, efter att gång på gång ha läst mina vackra vän Jeannas ord.

Det blev kvällen då jag tänker tillbaka på den där kvällen för snart tre år sedan, då vi för första gången hade samlats i Karins lya och då vi upptäckte att vi hade samma musiksmak. Kvällen då jag tänker tillbaka på alla andra kvällar och dagar vi haft tillsammans.

Det blev kvällen då jag är uppe på tok för sent, bara för att jag inte orkar ta mig till sängen för att sova. Kvällen efter den sista riktiga skoldagen på Södertörn.


Camilla - ledsen i ögat över att det är sista dagen


Jeanna - funderar ut något riktigt bra att skriva i utvärderingen


Sista Arompastan, sista Arom- och Mondomuggarna

  
Det sista fixet och trixet - in på ftp:n - och så äntligen...
Slut!


Kommentarer
Postat av: jeanna

Tänk att en skiva kan få en att känna att detta, det är människor jag kan leva med! Haha. Jag tänker på det, och på den där gången på bussen,när din farfar ringde. Du satt där i din mockajacka som fick mig att tänka på renar och pratade med bred dialekt. "Hon är verkligen norrländska ut i fingertopparna!" tänkte jag, och du var så fin.

2008-10-31 @ 12:53:56
URL: http://jeannaofvarmland.blogg.se/
Postat av: jeanna

alltså, det var mockajackan som pratade med bred dialekt. hahaha. Loveyouloveyouloveyou, by the way.

2008-11-01 @ 16:34:01
URL: http://jeannaofvarmland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0