Whitetrash

Jajjemen, helgen överlevdes och jag har så smått börjat förvandlas tillbaka till mitt vanliga jag igen. Tatueringarna har bleknat, det krusade håret har rätats ut och jag är återigen iklädd hela och rena kläder. 

Ja, det där med trasiga kläder var förövrigt intressant. För visst anlände folk till festen i diverse söndertrasade strumpbyxor samt t-shirtar med avklippta ärmar. Men på något märkligt vis så var de flesta ännu mer trasiga då de gick därifrån. Något hände där under småtimmarnas spontandans i vardagsrummet, som fick alla att inse att "äh, vi är ju ändå så jäkla trashiga, lika bra att trasha sönder oss ytterligare". Och så swiiitsch så var ännu en tröjärm bortsliten, och riiiitsch så gick någon plötsligt omkring med blottad bringa.

Men, det är väl helt enkelt sådant som ingår, när det är whitetrash-fest. (Kanske är det lika bra att börja vänja sig vid denna levnadsstandard så smått? Trasigt, slitet, smutsigt. Ja ni vet, finanskris, lågkonjunktur...)

Heta bilder utlovades i föregående inlägg, och visst håller jag vad jag lovat. Here we go:

Trashiga och partyredo.
(Lägg märke till den nedslitna gardinen i fönstret, viktig detalj i whitetrashhemmet.)


Tattootime.







 

Och så lite obligatoriskt hattposerande, förstås.



Våra snyggaste trashposer.


...och tillslut så hamnade vi i badkaret...
Tack för en grym fest!

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha det är ju helt fantastiskt att man kan vara så ful :) I love it!

2008-10-06 @ 20:58:46
URL: http://louisek.webblogg.se/
Postat av: Eva

Vilket klockrent tema! Gör sig väldigt bra på bild i alla fall ;-)

2008-10-06 @ 21:17:10
URL: http://minblogg.evawallsten.se
Postat av: Marie

Snyggaste whitetrashet jag sett

2008-10-06 @ 22:46:10
URL: http://brysselmarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0