Kärlek på en galge

Ekonomiskt tillstånd:
- CSN-pengar: inte i sikte på ett bra tag, då jag på tok för sent förstod att jag måste ansöka om nytt bidrag inför hösten
- Sommarjobbspengar: inte röra, spara till vårens Indienresa
- Övriga pengar: inte röra, spara till höstens Norrköpingsliv

Så, vad göra? Köpstopp för närmaste månaden? Nej, springa ut på stan och köpa en skinnjacka för de sista slantarna, såklart! Trots att jag för tillfället egentligen inte alls behöver en skinnjacka. Heja Elin, du har verkligen en känsla för det här med att agera rätt i rätt situation... Eller så inte.

Men. Den var perfekt. Den ropade på mig i affären.

Kommentarer
Postat av: Daniel (den med j)

Norrköping?

2008-09-04 @ 21:11:43
Postat av: Louise

Ja, ropar kläderna så är det faktiskt okej :)

2008-09-04 @ 21:16:29
URL: http://louisek.webblogg.se/
Postat av: Malin

vist är det hemskt när dom ropar på en? :)

2008-09-04 @ 22:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0