Nyupptäckt gånger två på Söder

Kan man ha träningsvärk i fyra dagar? Svar ja. För tänk att mina rumpmuskler fortfarande kändes då jag krånglade mig upp ur sängen imorse. Och detta efter ett galet mördarpass på tisdagsförmiddagen, observera tisdagsförmiddagen. Hm. Så går det när man knappt tränat på hela sommaren.

Igår gjordes två nya upptäcker.

1: Öl är billigt. Öl är gott. ÖL ÄR GOTT. Och jag trodde aldrig att jag skulle uttala de orden. Eller skriva dem. Eller whatever.

2: Bonden bar. Som vi hamnade på av en slump. Trevlig personal, intressant dansant folk och gratis winegums. Hurra!

Vilka upptäckter som görs i afton är ännu oklart, men mot Uppsala bär det av i alla fall. Lollofest följt av Movits på Kalmars nation. Återkommer med rapport. Nu: upp ur soffan, in i duschen och sen iväg. Adiós!


Kommentarer
Postat av: jeanna

ja, snacka om att det hade varit svårt att förutse de erfarenheter som gårdagen gav :))

2008-09-14 @ 20:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0