And don't ever hold me down, now my feet won´t touch the ground

Viket tog slut och vi drog till Stockholm. En veckas semester i Stockholm.
Det blev Coldplay, på ett bubblande, hoppande, gungande Stadion. 
Extas och eurofori på Fix you och The Scientist. Fjärilar i magen, i luften, i håret, i väskan.
Det blev skoshopping, buffé och fika för de sista slantarna
som kunde undlåtas från höstens spargris.
Det blev Söderöl. Gånger en, gånger två, gånger jahurmångablevdetegentigen?
Det blev finaste människorna. Nära, värme, kärlek. Godis för hjärta och själ.

Fort blev det, fort var det över. Två timmar och en kvart med buss, och här är vi nu.
Jag saknar. Saknar redan, saknar mycket.
Men Norrköping är nu, Norrköping är hösten. Nycklarna är hämtade, flytt imorgon.
Ny lägenhet, nya tider.
Oskrivna blad som väntar på att fyllas med saker som jag ännu inte har någon aning om.
Ovisst, javisst. Men jag är optimist. Javisst.


Kommentarer
Postat av: Malin

jag hade också velat se coldplay! lyckliga du :)

2009-08-28 @ 17:35:38
URL: http://malinsliiv.blogg.se/
Postat av: mats

Hej tjejen!

- Varför har du inte sagt: gå in på sidan ngn gång!, titta här ngn gång!, slink in på min blogg!



- Här är ju jättespännande!

/pa

2009-08-28 @ 23:54:21
Postat av: karin

nästa gång blir längre gång hoppas jag! KRAM

2009-08-29 @ 02:22:28
Postat av: Jeanna

Det blir tomt här utan er. Känner redan av'et. PUSS!

2009-08-29 @ 11:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0