"2009 kommer att bli vårt år!"



För exakt ett år sedan ungefär vid tolvslaget fick jag ett sms från en fin vän.
"Gott nytt år! 2009 kommer att bli vårt år!"
Jag har sparat det ända till nu och ler varje gång jag läser det.
Och konstaterar, att ja, så blev det.

2009 blev allas vårt år, ett fantastiskt år.
Det mest spännande, det mest oförutsägbara och händelserika året hittills.
Ikväll avrundar vi det, knyter ihop säcken, skålar och blickar framåt.

2010 närmar sig. Det kommer inte att se ut på samma sätt som 2009.
Men jag är säker på att även det är fullt med överraskningar och äventyr.
Att även det kan bli vårt år.

Skål och gott nytt år kära ni!



Kommentarer
Postat av: Petra Isaksson

Fin bild på dig söta Elin ;)

2009-12-31 @ 20:54:47
URL: http://blogg.pi-photo.se
Postat av: Snart medarbetare

God fortsättning, din nedrans 08 ;)

2010-01-01 @ 19:16:00
URL: http://dover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0