Flyttad: Nio väskor och en Elin

Nio väskor/påsar och en Elin har nu bytt stad. NIO! Det blir en väldigt massa saker. Och om dessa saker knappt märktes på de 77 kvadratmeterna i Norrköping, så märks de definitivt nu. På dryga 30 kvm i Stockholm. På bara några timmar har de, som ett elakt virus, spridit sig och tagit över på golv, bord och ytor här i ettan. Fast än jag försöker springa runt och sortera, packa upp och greja så hinner jag liksom inte med. Det är kaos.

Dessutom är vi två personer som ska bo här nu, vilket innebär dubbelt så mycket prylar. Lösning? Göra om hela sovalkoven till en walk-in closet? Fast var ska vi då sova? Hm...





Vid flyttstädningen upptäckte vi att vi under dessa
sex månader samlat på oss ett gäng märkliga accessoarer.

Två stråhattar, två gräsligt orangea Jägermeistersjalar,
en lika orange frisbee, en styck Martin Dahlin-keps,
en upphittad glittrig partyaccessoar samt ett gäng tomtar.

Kommentarer
Postat av: Eva

Läckert ;-)

2009-12-03 @ 10:39:57
URL: http://www.renaramagrekiskan.se
Postat av: Anna

Gillar citatet på¨din header. :)

2009-12-03 @ 11:03:18
URL: http://annizmonster.blogg.se/
Postat av: Niffe!

Shuhu! Himla fin blogg hördudu, lust att vara med i min MÅNADENS BLOGG-tävling kanske? Kolla in i min blogg så får du vet mer :) Ha en bra dag! KramPuss /Niffe

2009-12-03 @ 11:33:26
URL: http://accordingtoniffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0