Skrivet med högerhanden

Bloggpaus. Anledning? Se föregående inlägg. Det där omtalade svinvaccinet har spridit sig som ett gift i min vänstra arm. Låter jag den hänga slappt så gör det ont. Lyfter jag den så gör det ännu mer ont. Eller förresten, som ett gift i hela min kropp snarare. Precis så känns det. För det värker lite här och där, jag känner mig svag, trött och hängig. Får yrselattacker och akut frossa som inte går att hejda trots att jag lindar in mig i fleecefiltar eller tar ett kokhett bad.

Men nu är det åtminstone gjort. Och, jag är fortfarande stolt. Återkommer förhoppningsvis med två fullt fungerande blogghänder inom snar framtid.

Kommentarer
Postat av: Malin

du ska vara stolt över att du tog den trors din fobi :)

2009-12-03 @ 17:33:13
URL: http://malinsliiv.blogg.se/
Postat av: Eva

Kämpa på..

2009-12-04 @ 18:22:39
URL: http://www.renaramagrekiskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0