Sommartorka

Sommartorka på bloggen, men inte i livet.
För här händer massor. Här händer midsommar, här händer besök av fina vänner,
här händer festligheter, picknick i en park, öl på en uteservering,
långa promenader och joggingturer på favoritrundan längs med strömmen.
Här händer ett jobb som jag trivs så otroligt bra på i en stad som känns helt rätt just nu.
Här händer sommar, den där som äntligen är här på riktigt.



Midsommarafton = nyplockade blommor och jordgubbar...


...och ett par heta brudar.


Äkta gräddglass ska helst avnjutas direkt från paketet, ja...


...eller tillsammans med sommarens första jordgubbar.


Glädjeskutt på midsommarafton, på väg mot festligheter.


Lite suddigt började det bli här ja...


Midsommardagsöl på uteservering.


Sötaste.


Och så kom sommaren, på riktigt,
och Norrköping blev vackrare än någonsin.



Tisdagskvällspicknick i det gröna. På menyn: sushi.


Mhmmm!


Kan man ha det mycket bättre? Njae.

Kommentarer
Postat av: Cam

Vi har det så jäkla bra! Fin stad, fina människor. Och om en kvart slutar jag. =)

2009-06-24 @ 22:15:51
Postat av: Malin

Jag har har skrivit in Elin stort i min kalender :) Så gott med jordgubbar och glass och vilken härlig picknick!

2009-06-25 @ 10:16:24
URL: http://malinsliiv.blogg.se/
Postat av: Eva

Gött! Ser att livet lever.

2009-06-25 @ 19:01:11
URL: http://renaramagrekiskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0