Vad ska jag göra ända fram till den 24 februari?!?

Säsongsavslutning av det enda program jag överhuvudtaget följer på tv nuförtiden - True Blood. Ett fantastiskt avsnitt fullspäckat med heta vampyrer, blod, mystiska personer och märkliga överraskningar. Men varför måste det sluta sådär? Vems fot var det i bilen och vad är egentligen mördaren ute efter? Var är Lafayette och vem är den nya skumma kvinnan? Så många frågor, och hur fasiken ska jag kunna stå ut ända till den 24 februari innan jag får några svar? Vad ska jag nu göra om onsdagskvällarna? Hur ska jag nu kunna uppfylla mitt vampyrbehov?


Kommentarer
Postat av: Malin

gör som vi andra och se på internet ;) och då menar jag inte ladda ner utan det finns sidor som lägger ut serierna :)

2009-11-12 @ 14:14:51
URL: http://malinsliiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0