Det var som katten

Den som inte är intresserad av att frossa i kattbilder av olika dess slag kan sluta titta nu. Ni andra, varsågoda! Påsken i bilder. Vilket betyder katter, katter, katter. Samt en och annan Sofia och så lite lammkött.

 


Låt mig presentera: gosig katt, variant mindre...



...som lusläste (eller, nja) både Klick och Sofis mode.



Gosig katt, variant större...



...som ibland intog rollen som DJ.



Påsksambo: Sofia. Samt en utsökt lammköttsmiddag.



Och så en tös som höjt sitt vill-ha-katt-begär till skyarna: jag.


Ibland vill man hellre göra tusen andra saker
istället för att gosa med en gossugen Elin...


...och ibland vill man gosa hur mycket som helst i all oändlighet.


Om det inte framgått ännu, så ja, det var en väldigt fin kattvaktspåsk.
Och ja, plötsligt känns livet så väldigt tomt och ickegosigt, utan en katt eller två.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har också tomt hemma utan katten :(

2010-04-07 @ 08:12:51
URL: http://malinsliiv.blogg.se/
Postat av: Eva

Men det är väl inte så mycket att snacka om? Skaffa katt! =) Jag skulle gärna görat också men min blivande make tycker inte om de små liven ... :-( Så då får jag foga mig. Men - vi ska jag skaffa andra saker.

2010-04-07 @ 11:36:56
URL: http://www.brollop.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0