Helgen vecka 49.


Såhär inleddes helgen vecka 49, den första oplanerade helgen på jagvetintehurlänge. Den oförutsägbara och spännande helgen, då ALLT kunde hända. Hittills har.... ja, fläskfilé och klyftpotatis hänt. Och så Pepsi. "Laga sån fin mat till dig själv, varför?" undrade vän. Ja, varför inte? Är det någon som förtjänar det bästa så är det väl ändå... ja, en själv.

Nu fortsätter vi med en oplanerad lördag. Först lördagsmysfrukost framför Nyhetsmorgon (...som precis förstördes en smula - EMD kör Gangsta´s paradise och jag måste gömma mig bakom skämskudden. Och nu måste jag gömma mig bakom skämskudden igen, när nervösskakiga fåordigaste fåordiga norrlänningen ska skrapa Triss.) Får se vad som händer sen. Fortfarande kan ALLT hända.

Kommentarer
Postat av: Louise

Åh, jag hade preciis samma morgonupplevelse med EMD och fåordiga trisskillen! Det roligaste var när programledaren liksom böjde sig ner för att försöka få ögonkontakt med honom, eftersom han bara stod och tittade i golvet!



Hoppas helgen blir fortsatt bra! Kram!

2010-12-11 @ 12:02:22
Postat av: Elin

Ja stackaren var ju livrädd! Men pengar vann han minsann:)

2010-12-13 @ 22:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0