Måndagen som försvann

Vaknar. Sängen snurrar huvudet, det är mörkt i hela lägenheten. Vad händer? Fortfarande natt? Ska jag somna om? Kollar på klockan. 17.01. En minut över fem! Det är eftermiddag, snart kväll, och jag har visst missat hela dagen. Ramlar upp i min pyjamas, yr och förvirrad. Ska jag äta frukost nu? Gå direkt på middag? Eller hur gör man?

Måndagen den 8 februari 2010 är det visst inte meningen att jag ska få uppleva. Måndagen den 8 februari är inte min dag. Får hoppas på att tisdagen har mer att erbjuda. För, nu är sista nattpasset avklarat och jag är ledig! Får jobba på att ta igen den missade måndagen resten av veckan.



Förresten så måste jag bara få tipsa om det nya numret av Aftonbladets Kropp & Hälsa som nu finns i butik. Förutom att njuta av den spännande läsningen så bör ni spana in den tjusiga redigeringen extra noga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0