13-dagen

Idag tänker jag bo i min morgonrock i min soffa, äta upp resten av brieosten, kolla på resebilder och drömma mig bort till en plats där man inte förfryser benen bara för att man går ut iklädd strumpbyxor, kanske på sin höjd ringa en vän och snacka strunt.

Idag tänker jag inte
diska de rödvinsfläckiga glasen, plocka upp det trasiga digestivekexet som ligger på golvet, öva på TP genom att sitta och läsa igenom alla korten och lära mig svaren utantill, fundera på det faktum att jag inte vet när jag kommer att få jobba nästa gång.


Kommentarer
Postat av: Karin

TP-svaren var ju ändå uråldriga. Och digestivekex på golvet är ju som de är, vi känner igen dem. Helst blöta visserligen ... :) Och du jobbar mycket snart igen, det vet jag.

2010-01-06 @ 18:21:47
URL: http://karinskriver.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0