"Du är raderad"

Upptäckte att det funnits hundratals bilder som simmat omkring ute i detta cyberspace. Bilder upplagda för åratal sedan på ett fotogalleri. På den tiden då digitalkameran var en ny företeelse, då folk fotade allt och alla, då fester gick ut på att ta så många bilder på sig själv och varandra som möjligt.

Elin 16 år gör sig fin med vänner på festligheter någonstans, Elin 17 år är gullig med pojkvän, Elin 18 år reser dit och dit, Elin 19 år.... NEJ! Hela världen behöver inte få se allt, veta allt.

Nu finns dessa inte längre. Efter att jag lyckats få fram mitt gamla lösenord till denna sida, letat mig fram bland frågor och svar, och tillslut hittat knappen "Radera mig" samt klickat ja på alla varningsrutor. "Är du säker, är du riktigt säker, du förstår att alla bilder oåterkalligen försvinner, är du alldeles helt säker?" JA!

"Du är raderad" Tack.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har också raderat

2010-01-27 @ 20:30:36
URL: http://malinsliiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0