"Säg mig att det finns något mer, mera än Ikeasoffans tystnad, säg mig att vi har någon överraskning kvar"



Idag varvar jag Vilja Bli med Body Talk pt. 1 och kan inte bestämma mig för vilken som kommer bli största sommarfavoriten - båda är förbaskat heta kanditater. Annars så väntar jag mest på min gratäng som bubblar i ugnen, är sugen på ett glas rött och funderar i största allmänhet på det där med livet och kärleken, utan att komma fram till särskilt mycket. Sådär som vanligt med andra ord, sådär som en torsdag kan se ut i största allmänhet.



Kommentarer
Postat av: jeanna

Robyn blir sommarplattan. Linnros håller inte hela vägen igenom, han leker för mycket. Vilket är kul, men det ger inga bestående men, såsom Dancehall queen.

2010-06-18 @ 09:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0