"För om det finns prinsessor, så måste jag bli en prins. En prins, en prins, en prins..."


Den kungliga dagen börjar med att diskutera blåblodigt med mamma, som skvallrar att prinsens flickväns föräldrar tydligen kommer från Överkalix.
"Bra folk, alltså."
Sen får hon på något sätt till den kopplingen, att jag ju då lika gärna skulle kunna dejta prinsen.
"Hon är ju som från Överkalix, du är ju som från Överkalix. Och henne brädar du ju lätt!"
Jamendåså.

Nu: på med lördagsklänningen och iväg mot staden, folket, vimlet.
Så får vi se vad det finns för prinsar där ute.

Kommentarer
Postat av: Karin

Prinsens flickväns? Är Kungen från Överkalix?

2010-06-20 @ 11:06:07
Postat av: Karin

Ah, jag tänker bara på Prins DAaaaniel, det finns visst en till prins också, originalprinsen C-P.

2010-06-20 @ 11:07:01
Postat av: Elin

Haha, ja, när jag skrev detta var C-P-prinsen utan konkurrens.



Fast vad fint det vore, om kungen pratade överkalixbondska!

2010-06-20 @ 11:27:53
URL: http://elinsusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0