Danke schön Saalbach

Hemma igen, en smula piggare. Gladare, starkare och full av energi. Den österrikiska alpluften gjorde gott. Eller kanske var det all fluffig snö som sprutade rakt i ansiktet då jag fick ta de första morgonåken i orörd lössnö. Eller den kittlande känslan i magen då jag kastade mig ut på otroligt härliga men lite läskiga offpist-äventyr. Eller bastun och poolen. Eller kanske den där välförtjänta ölen då jag rosig om kinderna sjöng med i afterski-bandets gamla dängor. Eller de där läskande drinkarna då vi dansade oss svettiga mitt i natten.

Hur som helst. Saalbach var bra. Till och med fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det tycker jag är ett måste (ses alltså)!

2010-03-08 @ 12:35:42
URL: http://malinsliiv.blogg.se/
Postat av: jeanna

Det var du värd, kära vän. Bli frisk, vill ses!



PUSS!

2010-03-09 @ 15:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0