Mmmmmaj!

Egentligen skulle jag bara vilja skriva om hallspeglar i guld, runda köksbord och den ultimata soffan som passar perfekt i burspråket. Om alla fina teburkar jag ska ha i kryddhyllan, om designerglas och nya mjuka handdukar. För det är ungefär vad mina tankar och fantasier kretsar kring just nu. Men jag bespar er det så länge. Blir tillräckligt sådant så småningom, det kan jag lova.

Annars då?

Helhelg och uteäventyr med brudarna.
Grym konsert med Johnossi på Debaser.
Premiär nummer ett - vårens första uteserveringsöl.
Inlindad i sjal och fleecefilt, men vad tusan. Är det vår så är det.
Premiär nummer två - vårens första parkhäng med lakritspuck.
Och så lite härligt hemmahäng med hamburgare och klyftisar.
Som pricken över i:et på en rad sköna dagar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj jag har krympt!

2010-05-23 @ 17:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0