Käppmamman.

Haltar iväg mot jobbet, stolt över att ha övergått till enbart EN krycka och därmed bara känna mig ungefär hälften så handikappad. Jäkligt stolt.

Tills jag möts av en flock dagisungar: "Titta den där mamman går med käpp!" (Pekar på mig och skrattar.)

Djupt andetag. Imorgon gäller det. Då ska min stackars cellskräcksrädda kropp åka in i ett minimalt rör och scannas in till minsta minis. Magnetröntgen. Sen väntar domen. Håller tummarna, håller tummarna. Håll tummarna med mig, okej?

Kommentarer
Postat av: Louise

Tummarna hålls! Hur gick det?!

2010-11-25 @ 13:18:06
Postat av: Elin

Lite läskigt, men det gick. Fick ha hörlurar med avslappnande musik på mig:) Nu gäller det bara att vänta på resultatet och se vad det visar.

2010-11-25 @ 20:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0