På med de randiga pyjamasbyxorna, ner under fleecefilten.


Vill bli frisk. Måste bli frisk. Ska bli frisk. För det finns en stad som heter Uppsala och dit ska jag åka imorgon. Så det så. Där väntar nämligen två vänner och en lakritskladdkaka. Mmm, smaka på ordet. LAAAKRITSKLADDKAAAKA. Lakrits + kladdkaka. Två av livets godaste ingredienser förenade i ett - det kan omöjligt bli fel.

Därför krävs en supermirakelkur i form av den lugnaste fredagen på länge. Låt mig presentera kvällens sällskap: mina kära vänner ingefärsteet, nässprayet, värktabletterna och en bunt tidningar. Och så den sötaste vännen av dem alla: godiset. Let´s fredagsmysa!

Fredagsförkylningsmys.

Kommentarer
Postat av: Louise

Hur kunde det gå annat än bra med den uppladdningen?

2010-10-02 @ 15:35:27
Postat av: Elin

Eller hur - jag förstår inte! Vad mer kan min förkylda kropp kräva av mig?!?

2010-10-03 @ 16:43:47
Postat av: Agnes

Krya på dig storasyster, aldrig roligt att vara sjuk ju. Fast samtidigt, vad är mer underbart än en varm kopp te och en varm säng? Dock kan man skippa näsdukarna och värktabletterna. Puss & kram!

2010-10-03 @ 19:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0