Oh sweet thursday!

(Facebook ligger nere, vad gör man då? Jo, skriver en rad eller två här.)

Idag har jag målat mina fönsterbrädor vita. Jag har träffat en lång blond vän, en kort mörk vän och en vän som beskrev sig själv som en vaggande flodhäst men som bara visade sig vara en strålande vacker gravid kvinna. Och jag blir så rörd av den stora fina magen, jag blir så glad av min afrikanska dans och så varm av det goda ingefärsteet som passar hemskt bra till morotsbrödet jag bakat alldeles själv.

Förresten, så gjorde jag det. Jag bokade biljetter. Jag ska till andra sidan jorden - jag ska till Australien! Den sista januari bär det av, och ojojoj vad jag ska pussa på min Sofia då.


Puss!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åååååh, du gjorde det! Jag tycker att du gör helt rätt, lika bra att passa på. :-D Du får krama den där tösen från mig då. Och om du vill svänga förbi en annan sida av jorden så är du alltid välkommen till Rwanda. ;-)

2010-09-24 @ 09:35:38
Postat av: fia

oh vilken fin bild :)

2010-09-24 @ 12:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0