Snön smälter och luften andas vår.


En systeryster på strostadsbesök.


Tre  av de finaste fina på storstadsbesök.



På Strands våffelbrunch kunde man göra våfflor med hallonmousse, lakritsströssel, lakritssås, grädde. Eller chokladpudding, rostad kokos och kolasås. Eller bara alltihopa på samma.


Luletjejorna invaderade storstaden. Det blev vinbox med mexikanskt och tårta, det blev shopping av vackra saker och dans hela natten till fötterna värkte. Fy så fint det var. Nu är det snart helg igen och jag får nya fina helgsambos och det är knappt så jag hänger med. Men det gör inget. Det är vår i luften, det är fullt upp, det händer saker och jag gillar´t.

Kommentarer
Postat av: Louise

Och jag gillar dig!

2011-03-31 @ 16:43:46
Postat av: Elin

Och jag gillar dig!

2011-04-02 @ 17:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0