Katten också.

Japp, som jag trodde - jag har trillat dit. Hej jag heter Elin och jag är kattbiten. Inte bokstavligen biten, snarare fast i katträsket. Nu finns det ingen återvändo, jag måste ha en katt. Och alltihopa är två kissars fel. Två kissar som under två veckor varit mina sambos:



Närå, skojja. Dessa två ska det vara:




Att lägenheten förvandlats till en hårboll, att soffan fått ta stryk och mina händer likaså - det är bara bagateller. Någon som jamar på ens mage fem minuter innan väckarklockan ringer varje morgon, eller någon som stryker längs ens ben när man kommer hem, och allt är värt det.



Kommentarer
Postat av: Eva

Men skaffa en katt då! =) Inget att tveka om. Det finns ju en miljon möjliga kattvakter som kan ställa upp om du behöver.

2011-05-28 @ 09:48:11
URL: http://www.renaramagrekiskan.se
Postat av: Louise

Gör det!!

2011-05-28 @ 15:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0